Eitan Amir

ארונות גמישים ומשתנים עבור חדרי הילדים

המשך קריאה

ארונות גמישים ומשתנים עבור חדרי הילדים

כאשר אנחנו מרהטים את חדריהם של הילדים בבית, עלינו לקחת בחשבון כי הילדים שונים במהותם מההורים שלהם – הם משתנים וגדלים כל הזמן, ובקצב מסחרר. את העובדה הזו עלינו לקחת בחשבון בעת רכישת פריטי ריהוט עבור הילדים, שכן בכל כמה חודשים הילדים גדלים עוד קצת, צרכיהם משתנים במקצת וכך גם טעמם האישי. הדבר נכון עבור מרבית הפריטים דוגמת שולחן כתיבה,הדפסה על עץ הארון בחדר, מיטת ילדים/נוער וכד', אך במיוחד הוא נכון עבור ארונות לחדרי הילדים.

אנחנו רגילים לחשוב על ארון כפריט ריהוט קבוע יחסית – אנחנו קונים ארון לחדר השינה או למטבח, וכך הוא יישאר ויבצע את תפקידו באותה צורה, פחות או יותר, למשך שנים ועשרות שנים קדימה. ואכן, כאשר אנחנו מאחסנים את כל הבגדים שלנו לדוגמה בארון חדר השינה, לא הרבה צפוי להשתנות בשנים הקרובות. אולי נצבור יותר או פחות בגדים, אך רובנו יודעים שכאשר נגמר לנו המקום בארון אשר משמש אותנו תמיד לבגדים, הגיע הזמן לעשות סדר ולהוציא חלק מהבגדים, כי כנראה שאנחנו לא משתמשים בכולם...

כמובן שהמצב שונה בכל הנוגע לילדודס. בתוך שנה אחת הם יכולים לגדול מהבגדים הנוכחיים שלהם, אז ארונם יצטרך להכיל עוד אינספור בגדים חדשים, שלא לדבר על שינויים באופנה הנוכחית המתאפיינים לרוב בזרם של בגדים חדשים וכד'.

הפתרון למצב הוא רכישת פתרונות אחסון "גמישים" כאלו ואחרים, כלומר – כאלו אשר גודלם אינו בהכרח קבוע, ונוכל להרחיב או לצמצם אותם כרצוננו. ניתן למצוא כיום אינספור פתרונות שונים מסוג זה עבור ארונות ילדים. לדוגמה – כאלו אשר חלקם או רובם עשוי מבד כזה או אחר, אותו ניתן לקפל בצורה מסוימת וכך לצמצם את שטח האחסון, או לפרוש יותר וכך להרחיב. פתרון אלגנטי נוסף הוא לרכוש ארון רגיל וממוצע, אך להוסיף בצדו את אחד מאותם מתלים מתקפלים גמישים מבד (דוגמת ארון מבד לנעליים וכד'..), וכך לקבל תוספת שטח ומקום בתקופות בהן אנו זקוקים לכך.

ניתן למצוא כיום גם פתרונות אחסון רבים מעץ או חומרים קשיחים אחרים, אשר ניתן להרחיב או לצמצם את שטחם הפנימי על ידי הזזה של חלק מהלוחות המרכיבים אותם. פריטים מסוג זה, כאלו אשר ניתן להרחיב או לצמצם אותם בקלות ובמהירות, ניתן למצוא כיום במגוון צורות וצבעים, ובמחירים נמוכים יחסית.

כדאי לחשוב על פתרונות מסוג זה מבעוד מועד בבואנו לרכוש ריהוט לחדר הקטנטנים – זה יחסוך לנו הרבה מאוד עבודה וכאב ראש בעתיד...


פרטים באתר Monograma

Eitan Amir

מקווים שנהנתם מהאתר שלנו

צור קשר