צרו איתנו קשר 050-969-7888

כשרות מהדרין של רבנות גבעתיים

ייתכן וכבר ברור לך איזו הגשה מתאימה עבור האירוע שלך, אך גם אם עוד לא, אנשי המקצוע שלנו ישמחו לשתף מניסיונם ולתת המלצות אשר מתאימות עבור מספר האורחים הצפויים להגיע לאירוע, למקום בו הוא מתקיים ואלייך.

קבלו הצעה עכשיו

השירותים שלנו

קייטרינג חלבי זה Cater-in. אנו חיים את עולם הקייטרינג שנים רבות ובמהלכן, אנו גאים לומר שהבאנו את המקצוע לרמות גבוהות מאוד של תכנון, ביצוע, שירות וכמובן – תפריט מגוון, מעודן וטעים…

מגשי אירוח זאת אחת מההתמחויות שלנו. מנות ביס ופינגר פוד במגוון צבעים, סוגים ריחות וטעמים. מגשי האירוח שלנו צבעוניים וטעימים וברוב המקרים יגרמו לאורחים שלך לקחת יותר מ"רק ביס"…

קרא עוד

יש לכם אירוע קטן אך עם זאת, אתם רוצים שהוא יהיה מרשים ואלגנטי ? תשאירו זאת לנו. אנו יודעים לספק שירות ברמה הגבוהה ביותר גם לאירועים קטנים, החל מ-10 אורחים ומעלה.

קרא עוד

מה אומרים עלינו

טעימות מאירועי קייטרינג חלבי שעשינו

מגשי אירוח כפתרון לשלל אירועים

מגשי אירוח חלבי אותם מכינה חברת "קייטר-אין" נותנים פתרון מושלם לשלל אירועים קטנים, בהם אירועים ביתיים, שבת חתן ואירועי חברה קטנים. מגשי האירוח הם מגשים המגיעים מוכנים למקום האירוע וניתנים להגשה כפי שהם, בלי צורך לשנות דבר, להתאמץ ולא נדרשים אנשי צוות לצורך ההגשה.

כדי להציע מנות ייחודיות ולהציב מגשי אירוח שגוררים תשואות, החברה מקפידה לבחור חומרי גלם יוקרתיים וטריים. תכנון המנות דורש יצירתיות, גישה אסתטית ותשומת לב רבה לכל פרט. במקרה של מגשים המוכנים מראש, המחשבה היא כיצד האוכל יוגש לאורחים במהלך האירוע וכיצד הוא ימשוך אותם כבר מהרגע הראשון.

העובדה שהאוכל מגיע מוכן אל מקום האירוע ושאין אנשי צוות שמחלקים אותו, דורשת מצד חברת הקייטרינג מומחיות בתחום. הגשה זו מתאימה אם נדרש לך קייטרינג חלבי לשבת חתן ולשלל אירועים קטנים.

אירועי קייטרינג בסנגון חלבי

קייטרינג חלבי ופתרונות אירוח
טעימים בהתאמה אישית

פיתרון מושלם לאירוע מיוחד!

קבלת הצעת מחיר רלוונטית עבור קייטרינג חלבי

האירוע שלך הוא חד פעמי ובמהלך התכנון שלו שאלה אשר יהיה לך חשוב לקבל עליה תשובה היא שאלה העוסקת בתחום קייטרינג חלבי מחירים. המחיר חשוב באירוע שלך ובקבל הצעה,עלייך לבדוק את כל הפרמטרים הבאים:
אייקון קייטרינג חלבי

צורת ההגשה

קייטרינג חלבי יכול להציע שפע של מאכלים וצורות הגשה מיוחדות. בעת קבלת הצעת מחיר, עלייך להבדיל בין מגשי אירוח לאירועים קטנים ובין הגשת בופה או לשולחנות.
אייקון תפריט קייטרינג חלבי

מגוון המנות

מגוון המנות צריך באירוע שלך צריך להתאים לכמות המוזמנים ולהיות מעניין ומתוחכם דיו. הקייטרינג צריך להגיש לאורחייך מספר מנות פתיחה, מספר מנות עיקריות ולהציע יותר מאשר קינוח אחד.

אייקון קייטרינג חלבי

קינוחים

הקינוחים הם ההזדמנות של האורחים להתענג על טעם מתקתק שישאיר בפה תחושה קסומה. בעת קבלת המחיר עלייך לברר אילו קינוחים יוצעו לאורחייך, האם הם כוללים פירות ואיזה מגוון יעמוד לרשות האירוע שלך.

אייקון קייטרינג חלבי

טריות

קייטרינג חלבי כשר לאירועים קטנים וגדולים חייב להקפיד על טריות מוצרי הגלם. באפשרותך לברר מתי הקייטרינג מכין את האוכל, כמה טריים החומרים ולהבטיח לעצמך תמורה בעד המחיר.

אייקון קייטרינג חלבי

צורת ההגשה

עוד לפני יצירת הקשר מומלץ להסתכל על האתר של החברה ולראות תמונות של המנות השונות שיכולות להיות מוגשות גם אצלך באירוע. ברגע שהמנות מעוררות בך רצון לטעימה, זהו סימן שהגעת אל המקום הנכון.
אייקון דוכן קייטרינג חלבי

שירות

כבר בשיחת הטלפון הראשונה תהיה לך אפשרות לשפוט את השירות של החברה. במפגש או בשיחה עם החברה, עלייך לברר כמה אנשי שירות יעמדו לרשותך, מתי יגיע הצוות לאירוע שלך ומתי יעזוב.
כיצד אפשר לבחור מבין המנות המוצגות באתר?
חברת "קייטר-אין" מעמידה לרשותך שירותי קייטרינג חלבי ובשלב ראשון באפשרותך להתרשם מהמנות השונות העומדות לרשותך. בכל אירוע, אנו מקפידים על כל פרט, בוחרים את חומרי הגלם הטובים והטריים ביותר ונותנים תשומת לב לכל נגיעה. ידוע לנו כי המפגש הראשון עם האוכל המוגש באירוע הוא חלק חשוב באירוע שבאפשרותו לעורר אצל האורחים את כל החושים והמטרה שלנו היא להצליח להשאיר רושם כבר במנות הפתיחה. באתרנו אפשר לראות מבחר מנות שישתלבו בהרמוניה עם האירוע שלך. הבחירה מתוך התפריט לא צריכה להיות מסובכת ואנו פה כדי לענות על שאלותייך, לשמוע כיצד נראה האירוע החלומי שלך ולתת המלצות לבחירה נכונה של המנות.
האורחים שלך יאכלו קודם כול עם העיניים
כולנו אוכלים קודם כול עם העיניים. מראה של מנות יפיפיות הוא מראה מרגש ועל כך אנו שמים את הדגש. כל פרט חשוב בעת הכנת האוכל ותשומת לב לפרטים הקטנים היא שיוצרת מפגש מרענן כבר מהמבט הראשון. תשומת הלב באה לידי ביטוי כאשר האוכל מוגש על מגשי אירוח חלבי וכאשר הוא מוגש כקייטרינג לשולחן או כבופה. המטרה שלנו היא ליצור חוויה אלגנטית ממבט ראשון ולהמשיך לרגש את האורחים לאורך כל האירוע עם טעמים יוצאי דופן. באירוע שלך, האורחים יאכלו קודם כול עם העיניים, אך ימשיכו להתענג בכל טעימה, מכל מנה.
קייטרינג חלבי לאירוע בלתי נשכח
האירוע שלך עומד להיות אירוע יחיד ומיוחד ובשלב זה ייתכן שכבר קל לך לדמיין איך הוא ייראה. שלב ההכנות הוא השלב להתחיל לחשוב כיצד ייראה מקום האירוע, היכן יתיישבו האורחים, איזו מוזיקה תתנגן בכל שלב ואיזה מראה וטעם יהיה לאוכל. האורחים שלך יגיע אל האירוע כדי לשמוח יחד איתך, אך הם ידעו להעריך מנה טובה כבר ממבט ראשון. קייטרינג חלבי כולל מנות פתיחה מרשימות, מנות ביניים חלומיות, מנות עיקריות מענגות וקינוחים בלתי נשכחים והוא בחירה טבעית לאירוע.
Previous slide
Next slide

הגשה, בופה ומגשי אירוח

ישנן דרכים שונות להגשה במהלך האירוע שלך. קייטרינג חלבי יכול להתאים לאירועים בהם ההגשה מתבצעת אל השולחנות כשהאורחים לא צריכים לקום. ההגשה יכולה להיות פרוסה כבופה כשהאורחים ייקחו את המנות המועדפים עליהם ואפשרות נוספת היא להזמין מגשי אירוח המגיעים לפני האירוע ומוכנים להגשה ללא צוות שיעבוד במהלכו.


ייתכן וכבר ברור לך איזו הגשה מתאימה עבור האירוע שלך, אך גם אם עוד לא, אנשי המקצוע שלנו ישמחו לשתף מניסיונם ולתת המלצות אשר מתאימות עבור מספר האורחים הצפויים להגיע לאירוע, למקום בו הוא מתקיים ואלייך.

קייטר-אין - מגשי אירוח וקייטרינג חלבי

קייטרינג חלבי ופתרונות אירוח
טעימים בהתאמה אישית

פיתרון מושלם לאירוע מיוחד!

היתרונות של קייטרינג חלבי באירוע שלך

ישנם שלל אירועים בהם קל לשלב קייטרינג חלבי: באירועים צהריים, חתונות, בר ובת מצוות, אירועים עסקיים ואחרים. לבחירה החלבית ישנם יתרונות ובהם:
  • קינוחים – קינוחים חלביים טעימים יותר מקינוחי פרווה, הם מגוונים יותר וכאשר תהליך ההכנה שלהם מוקפד, התוצאה היא טעם שנשאר הרבה אחרי שהאירוע מסתיים.
  • הגשה צמחונית – מספר הצמחוניים בישראל הולך וגדל מדי שנה והזמנת קייטרינג חלבי מאפשרת לכל האורחים ליהנות ממנות המתאימות לסגנון חייהם.
  • צבעוניות – קייטרינג חלבי משלב שלל ירקות ותודות לצבע החלב אילו בולטים בצבעם ומעניקים מראה אסתטי ומתוחכם שמעורר רגש ורצון לאכול.
  • מגוון רחב – ישנו מגוון רחב של מנות אותן אפשר להציע במהלך האירוע והוא כולל מנות פתיחה מגרות, מנות ביניים מתוחכמות, מנות עיקריות צבעוניות וכמובן קינוחים קסומים.
  • התאמה לסוג האירוע – אפשר להתאים קייטרינג חלבי לאירועים קטנים בבית, לאירועי חברה, אירועים בטבע, באולם וזאת תודות לאפשרויות הרבות שאפשר להכין בעזרת חלב ומוצריו.
  • יצירתיות – בזכות מגוון מוצרי החלב והשילוב הנפלא עם ירקות: מבושלים, מוקפצים וטריים, המנות באירוע שלך יהיו יצירתיות וישאירו את האורחים עם טעם שכיף לדבר עליו.
  • קלילות – האירוע שלך צריך להיות שמח והאורחים בוודאי ישמחו לרקוד ברחבת הריקודים. כאשר האוכל חלבי הוא קליל יותר ולכולם כיף יותר לקפץ ולהשתולל.
  • כשרות – אורחים רבים מעדיפים קייטרינג חלבי כשר על פני האפשרות הבשרית והוא משתלב היטב הן באירועי צהריים והן באירועים המתקיימים בשעות הערב.
  • קפה – בסיום הארוחה, קפה טוב משלים את החוויה. במקרה והאירוח הוא חלבי כולם יכולים ליהנות מקפה טוב עם חלב מעל, בלי לדאוג לכשרות.
CATER IN קייטרינג חלבי לאירועים
אייקון שף - קייטרינג חלבי

תכננו את האירוע המושלם עם Cater-in!

התקשרו 050-9697-888 או השאירו פרטים ונחזור אליכם

דואגים לך לאורך כל האירוע

בחירת קייטרינג חלבי לאירועים קטנים וגדולים היא אינה עניין של מה בכך. בבחינת החברה, עלייך לבדוק את התפריט המוצע, מגוון המנות, הנראות שלהן, אפשרויות ההגשה במהלך האירוע ולוודא כי החברה תעניק לך ולאורחייך שירות בלתי מתפשר.

חברת "קייטר-אין" מספקת קייטרינג חלבי ותדאג לך ולאורחייך לאורך כל האירוע. אנו מלווים את לקוחותינו משלב בחירת המנות כך שיהיו מגוונות ותואמות זו לזו ועד להגשה צבעונית ומרהיבה במהלך האירוע.

נשמח להיות חלק מהאירוע שלך ולהעניק לך ולאורחייך חוויה יוצאת דופן שידברו עליה הרבה לאחר שהאירוע יסתיים. לפרטים נוספים, זה הזמן להשאיר את פרטייך באתר ולקבל פנייה מנציגינו.

שירותים נוספים שלנו:

קייטרינג חלבי יכול להתאים לשלל אירועים, קטנים וגדולים וביניהם- אירועים המתקיימים באולם, בגן, בבית, בטבע ואפילו בתוך מבנה החברה. המשותף לכל האירועים הוא הרצון שלכם כמארחים, שהאורחים ייהנו מכל רגע ומכל הטעמים. המוזמנים שישתתפו באירוע שלכם, ישמחו מאד ליהנות ממנות ראשונות מעוררות תיאבון, מנות עיקריות יצירתיות וקינוחים מתוקים שמשאירים טעם של עוד ובמראה יוקרתי. כאשר […]

תכנון אירוע יכול להיות חוויה מופלאה, בין אם מדובר בחתונה, בר מצווה, אירוע עסקי או כל אירוע אחר. על מנת שהאירוע יהיה מוצלח במיוחד כדאי שיעמדו לרשותכם אנשי מקצוע מהטובים בכל תחום. בזמן התכנון של האירוע, תצטרכו לחשוב איפה הוא יתקיים, מה יהיה התוכן שלו, איזה אנשי שירות מתוכננים להגיע וכמובן- מי חברת הקייטרינג שתספק […]

תכנון של אירוע קטן מכל סוג, דורש היערכות והתארגנות מראש על מנת שתוכלו לייצר את האוירה המושלמת, לנהל בצורה נכונה את הזמן שלכם ולגרום לאורחים להנות. קייטרינג חלבי לאירועים קטנים נותן מענה מושלם ליצירת חווית טעמים גדולה ועשירה. הטעמים החלביים משתלבים היטב עם דגים ושלל ירקות והתוצאה היא מגוון רחב של אפשרויות כיבוד, צבעוניות על […]

קבל הצעה עכשיו

דילוג לתוכן